00:00
00:00
View Profile Bluebaby
DUDE, i made that game gish.. remember gish.. that game that came out like 3 years ago that never went anywhere.. that one. im cool you fucking assholes. oh also super meat boy

Edmund McMillen @Bluebaby

38, Male

Game guy.

Santa Cruz Ca.

Joined on 1/21/01

Level:
15
Exp Points:
2,385 / 2,500
Exp Rank:
16,585
Vote Power:
5.72 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
129,446
Blams:
1
Saves:
25
B/P Bonus:
0%
Whistle:
Normal
Trophies:
35
Medals:
81
Gear:
14

Super Meat Boy Iphone app!

Posted by Bluebaby - April 3rd, 2010


Hey,

Remember way back in the day when you loved a game so much that you
would buy ANYTHING that had to do with it? Remember Easter, when you
had to go to your Great Aunts house to celebrate with the family, and
you knew you would be bored in the car and the only thing you could
bring was a crappy handheld version of some game you loved (for me it
was Megaman 2) and you had no choice but to play it in the car and at
her house because she was born in like the 1890's and didn't even have
a VCR? Those were great days...and now, we at Team Meat, are giving
you the ability to do that ALL OVER AGAIN ON YOUR IPHONE, IPOD AND
EXPENSIVE GIANT IPOD (IPAD).

Super Meat Boy Handheld
is all the branding of Super Meat Boy, without
the actual gameplay or art from Super Meat Boy...and all for ONLY A
DOLLAR. Enjoy two distinct game modes. In Game A, you have to race and
wall jump past saws to save your lady love Bandage Girl!!! In Game B,
you have to race past falling needles to save your lady love, Bandage
Girl!!! Super Meat Boy Handheld also features a mute button, and a
button that when pressed shows you a high score (not your high score,
just the highest score you can get).

Super Meat Boy Handheld is available on the iTunes AppStore for only
$0.99 (THAT'S NOT NINETY NINE DOLLARS YOU SILLY PEOPLE).
Pick it up
today, brag to your friends, and support Super Meat Boy!!

BUY IT! BUY IT! BUY IT!

Love,

Team Meat

Super Meat Boy Iphone app!


Comments (25)

nnnnnnnnnnnnnnnnnnno!

<3 anyways tho

Vids pls

i wanna see some gameplay :P

Looks awesome man!

$99 for super meat boy what a fucking rip off

Oh god no... OVERSATURATION!

oh btw for those who dont get the joke check this link
http://supermeatboy.com/3/Express _an_opinion__get_an_app_pulled_/#
b

"SUPERMEATBOY WONT BE ON THE IPHONE...EVER!"
So when can I expect the ps3 release?

NEVER!

NEED ANDROID VERSION!!!!
AHHHHH
PLZ!!!

Great! not get back to work! (whiplash sound)

$99 is waaay too much. I'll pass.

You know how to convert stuff for I-Phone?

Damn don't have any of those, I just hate touch screen, I'll spread the word though :)

omg 99$?O.O

haha yeah. The whole i - product lineup are gimmicky fads. I mean, why would I ever pay so much money for an ipod, when a low cost mp3 player works just as well? BECAUSE EVERYONE ELSE HAS ONE, AND YOU MUST BECOME LIKE ONE OF US

And it's interesting how people jump into a pit of spikes so easily. I mean, because a new platform comes out, they instantly jump without any regards to actual cost or financial benefits. The premature think it's an opportunity to get rich quick, but you don't get money just because your product is on a specific platform you fools; How does that even make sense?!

HAHAH bought it for $1.19 hope its good although i wont be going to my aunts or anywhere this easter but still its meat boy :P

next comes PS3, then neogeo

Bought it, finished it in under 2 minutes, then reviewed it on the App Store. I knew from the start I was only buying it to support you guys, and I enjoyed the rant about the app store.

thanks for the support :)

rofl

Man this game is your cash cow isnt it?

screw apple. Make an android version and we'll talk

why dont peopel get that its a joke, you wouldnt really want to play this.. its a tiger handheld lcd version. check out the link

More Results